Dec 31, 2011

52 noveller

Sist eg sjekka var Lena, Stine Marie og
Karin svært nær å ha lese 52 noveller i 2011.

Eg kjem til å trekke ein premie, mellom dei som fullfører innan midnatt i kveld.

Sjølv har eg dessverre ikkje klart meir enn nokon-og-tjue noveller, og eg har bare blogga 13 av dei. 2011 har vore eit år kor mykje ikkje har gått heilt som planlagt, noko som har gått ut over både novellelesing og anna lesing og ikkje minst blogging. Eg tenker framleis på kor vidt denne blogginga har ei framtid. Akkurat nå er det lite overskot til den slags. Likevel, vinnarkåring og premiering må vi ha. Så rapporter inn dei siste novellene før trekninga i morgon.

Til alle lesarar, takk for følgjet i 2011.

3 comments:

lise said...

Bloggen går ikke sin vei, Bai - den blir her den, og så kan du skrive innlegg innimellom når du føler for det. ;-)

Ha et riktig godt nytt år!

Anja said...

En pause, eller trappe ned er ikke et nederlag :) Regner med at det da ikke blir en ny runde med noveller?

Aurora said...

Jeg vil opplyse deg om at jeg har Giveaway på bloggen min. Jeg skal gi bort en bok som heter Blood Bound av Rachel Vincent. Håper du melder deg på.
http://littela.blogg.no/1329041164_giveaway.html
Håper du vill delta!