Nov 7, 2008

Utålmodig

Nå begynner eg å bli utålmodig. Eg har to bøker eg gleder meg til lese. Den eine er La den rette komme inn av John Ajvinde Lindquist. Eg har lenge tenkt på at eg har lyst til å lese denne boka, og nå er ho jo blitt tolka på film og for tida aktuell på kinoane her i byen. Eg har lyst å lese boka slik at eg kan sjå filmen etterpå. Og eg har ikkje lyst til å sjå filmen før eg har lese boka. Men filmen har jo fått såpass gode kritikkar at eg har lyst til å sjå han.

Den andre boka eg har lyst til å lese er Gullfisken av Jean Marie Gustave LeClézio. Bare fordi eg kan ikkje vere meg bekjent av å vere nesten ferdigstudert litteraturvitar på masternivå eit år vi får ein nobelprisvinnar eg aldri har høyrt om. Det går rett og slett bare ikkje an. Derfor er eg utålmodig etter å få lese denne boka, som er anbefalt av Horace Engdahl.

Kan du ikkje bare skaffe deg desse bøkene, då, tenker du. Er det nødvendig å syte og klage slik, det er jo bare å få tak i bøkene og sette deg ned å lese.

Men eg har forsøkt å få tak i bøkene. Eg har bestillt dei i Bokklubben, der eg har nokre bonuspoeng som gir rabattar på bøker. For ti dagar sidan bestillte eg desse to bøkene. Og det står framleis "registrert" på din side. Ikkje pakka eller sendt eller noko slikt. Men "registrert". Ja, det skulle bare mangle at dei ikkje klarte registrere bestillinga på ti dagar. Kor lenge til må eg vente før eg får oppdatert mitt manglande kjennskap til nobelprisvinnaren?

3 comments:

Anonymous said...

Bokklubben er etter min erfaring kjempetreige og ustabile. Jeg bestilte ei bok derfra på begynnelsen av høsten, og de har ikke en gang svart på e-posten jeg sendte for å spørre etter den. E-posten sendte jeg 15. oktober! Planen er å ringe å purre (dette er i jobbsammenheng), men har ikke hatt anledning så langt.

Bai said...

Ulempa er jo at eg ikkje får abestilt og kjøpt bøkene ein annan stad heller.

Eg som bare skulle nytte bonuskronene mine...

litenIda said...

Heihei!

Er innom deg for første gang, gjennom Evas univers. Så hyggelig blogg! Elsker bøker, så en blogg om dette er jo bare nødt til å bli bra! :)

Disse bøkene kunne jeg også tenkt meg å lese! "La den rette komme inn" ligger her og venter på meg, bare jeg blir ferdig med "Jeg er Brødrene Walker". Så får vi ta "Gullfisken" etterpå! :)

Jeg har utelukkende gode erfaringer med Bokklubben jeg, så kjedelig at det tar så lang tid! Håper bøkene dukker opp snart! :)