Aug 5, 2010

Eit dikt midt på natta

Nokon vil kanskje påstå at Sylvia Plath sine samla dikt ikkje er egna lektyre, når ein er våken midt på natta. Men det er framleis ferie, og noko av det fine med ferie er at ein kan våkne klokka 03 om natta utan å tenke på at ein burde passe på å få nok søvn før vekkerklokka ringer. Derfor liker eg å vere våken midt på natta og lese Syliva Plath.

"Prospect"

Among orange-tile rooftops
and chimney pots
the fen fog slips,
gray as rats,

while on spotted branch
of the sycamore
two black rooks hunch
and darkly glare,

watching for night,
with absinthe eye
cocked on the lone, late,
passer-by.

(Sylvia Plath - 1956).

2 comments:

eekageek said...

Plath er fin lesing om natten. Selv lå jeg og leste Ariel flere netter på rad, til jeg var ferdig med den.

Dette diktet har jeg ikke lest før, men det var fint, og passende.

Bai said...

Det er mykje fint hos Plath. Eg skal sjå nærmare på Ariel også.