Mar 2, 2011

Eit kvardagsdikt

Sidan eg har vore bortreist dei siste tre søndagane, har det blitt lite lyrikk her i bloggen. Nå er vi bare halvvegs i veka, og kladden til søndagsposten er halvferdig. Mens vi venter på at det blir søndag, kan vi jo lese kvardagsdikt.

"Jeg holder ditt hode"
av Stein Mehren

Jeg holder ditt hode
i mine hender, som du holder
mitt hjerte i din ømhet
slik allting holder og blir
holdt av noe annet enn seg selv
Slik havet løfter en sten
til sine strender, slik treet
holder høstens frukter, slik
kloden løftes gjennom kloders rom
Slik holdes vi begge av noe og løftes
dit gåte holder gåte i sin hånd.

4 comments:

torbjørn hauken said...

Det Mehren-diktet kommer til å bli stående. Ser fram til nye oppgaver!

Bai said...

Eg veit. Eg trur det er det beste diktet til Mehren. Det og "Tristan og Isolde". Og kanskje nokre til. Eg liker Mehren.

Ja, det kjem nye oppgåver nå. Det går visst litt i rykk og napp med desse søndagane. Men eg har ikkje fått tid til å lage oppgåver på forhand desse vekene når eg har vore bortreist i helga. Det er så mange andre oppgåver som må lagast i vekene, nå for tida.

Kristin H said...

Herlig!

Ingrid said...

Åh så vackert... tack för den Bai!