Jun 6, 2010

J-en

Eg veit ikkje om det er eg som er tett i pappen av allergi og sløv av medisiner denne helga, eller om det verkeleg er slik at J er ein vanskeleg bokstav å spinne spørsmål rundt. Eg har gjort meg nokre tankar i løpet av helga, men eg har ikkje klart å komme opp med tre gode j-spørsmål heilt ennå. Så tek ein dag ekstra og utvidar tenkinga mi til å gjelde j-lyden (altså gj- hj- og andre bokstavar som blir uttala med j-lyd). Også håper eg mine lesarar er har tålmod med meg og kan vente til i morgon med å få denne vekas utfordring.

2 comments:

torbjørn hauken said...

Den som ventar på noe godt...

Erik Vinzent Baron de la Croix Linow said...

Hej

Skimtede lige din blog igennem. Det er tit man lige læser hele siden ned, lidt af hvert og hist og pist på en bog-blog side. Så selvom man ikke skriver noget, kommer der skam læsere! Vil du rette adressen i din venlige henvisning til min bog-blog.

På dansk staves opp-levelser kun med et p, så kan evt. norske bog-bloggere evt. også blive vejledt (ikke vildledt) til Danmark.

http://litteratur-oplevelser.blogspot.com/