Mar 29, 2009

Meir krim

Kakkerlakkene
Aschehoug 1998
337 sider
Kakkerlakkene er historia om den gongen Harry Hole blir sendt til Thailand for å bistå politiet i Bangkok med etterforskinga av mordet på den norske ambassadøren. Eg koste meg med denne boka. Ho var passeleg lett å lese og passeleg spennande.


Rødstrupe
Aschehoug 2000
434 sider



I Rødstrupe blir Harry Hole forflytta til POT og begynner å nøste opp i ein sak etter at dei har funne patronane av ei sjeldan rifle. Det blir trekt trådar tilbake til frontkjemparane under andre verdskrigen og det nynazistiske miljøet i Oslo. Boka setter fokus på den delen av historia om andre verdskringen som ikkje så ofte blir fortald. Og plottet er godt komponert.

Likevel synest eg ho var litt langdryg. Dette skuldast delvis at det blei litt mykje med nesten 800 sider Harry Hole på ei drøy veke. Delvis skuldast det at eg skjønte korleis dei ulike parallellhistoriane var knytte saman relativt tidleg, og blei lei av å vente på at Hole skulle skjønne det. Men eg trur Rødstrupe hadde vore betre om eg hadde latt det gå litt meir tid i mellom desse to bøkene.

Så konklusjonen er vel at eg liker Harry Hole, men eg anbefaler han i passelege porsjonar.

3 comments:

snowflake said...

Jag tycker tvärtom att Jo Nesbø hittar sin stil med Rödhake. Där gör serien ett lyft till en högre nivå. Han är mycket bättre än vår Stieg Larsson som "alla" är så förtjusta i.

Bai said...

Det er eg enig i. Men eg synest likevel at Rødstrupe var litt langdryg. Eg liker Jo Nesbø og Harry Hole, men det blei litt i meste laget, då eg las to bøker i strekk.

Sommerfuglas litteraturhage said...

... Hvis jeg skulle velge èn av hans bøker(utfra at jeg ikke har lest den nyeste), så ville jeg definitivt tatt Frelseren. I alle fall hvis man vil ha både krim, og det enda mer ekstra.

^^