Jan 6, 2011

Kva skal vi glede oss til i år?

Bok i P2 presenterer ein del av titlane som kjem til å komme ut i løpet av våren. Her blir bloggarane Janke, Knirk og Bokdama spurt om kva dei gleder seg til. Eg synest det er veldig stas at bokbloggarar blir lagt stadig meir merke til av dei institusjonaliserte mediene.

Lista Nrk presenterer er ikkje komplett, men ho inneheld mange spennande titlar. Eg gleder meg til desse bøkene kjem ut:

Ingrid Betancourt: Selv taushet tar slutt.
Siri Hustvedt: Sommeren uten menn.
Jon Fosse: Kortare stykke.
Sofi Oksanen: Baby Jane.
John Ajvide Lindquist: Lille stjerne.
Arto Paasillinna: En lykkelig mann.

Kva vil du glede deg til å lese, i vår?

7 comments:

Ingrid said...

Jag ska fundera- jag har en önskelista över kommande litteratur hos Adlibris- jag ska välja ut några titlar! Ingrid Betancourts bok tycker jag verkar intressant!

Bai said...

Ja, eg er veldig spent på Betancourt si bok!

Anonymous said...

Det er mye spennende, ser jeg. Ser fram til Betancourt, Hustvedt og Oksanen, i alle fall.

Ugla said...

Jeg har ikke helt fulgt med i hva som kommer men jeg vet at Vidar Kvalshaug skal komme ut med ny bok Trampolineland . Ikke at jeg vet hva den handler om, men det høres jo ut som en nabolagsbeskrivelse, trampolinetettheten er stor i nabolaget.
Han blogger forresten om skriveprosessen: http://kvalshaug.wordpress.com/

Bai said...

Det kunne jo nesten høyrest ut som ei skildring av nabolaget, ja. Det var ein veldig fin tittel, eg blir litt nysgjerrig på slike titlar. Takk for link, forresten. Denne skal eg lese.

Anonymous said...

Og så gleder jeg meg veldig til å lese bokbloggeres omtaler av bøkene. Blogging er fint. :o)

Bai said...

Ja, det gleder eg meg også til!