Sep 5, 2009

Bakgårdssalg

Forlaga rydder lagera sine om hausten. For å bli kvitt bøkene sine, setter Aschehoug opp eit digert telt i bakgården sin, kor dei sel bøker til mellom 15 og 50 kroner. Eg var innom i dag og fekk med meg 9 bøker til 365 kroner - eg tok med andre ord 9 og betalte for 1. Ulempa med dei norske forlaga, er jo at alle bøkene er oversett til norsk. Men likevel, til denne prisen får det vere greit.

Eg fekk med meg Philip Roth: Gift med en kommunist, Paul Auster: Reiser i skriptoriet og Orakelnatt, Andrè Brink: Før jeg glemmer, Thure Erik Lund: Elvestengfolket, Geir Gulliksen: Hvis jeg må være meg, Thorvald Steen: Det lengste svevet og Bård Torgersen: Alt må vekk. I tillegg til desse skjønnlitterære bøkene kjøpte eg også Bar boka, ei oppskriftsbok med drinkar. Så nå kan eg kose meg utover hausten og vinteren.

(Eg skulle legge inn bilete av både bakgården, den oransje bæreposen og bøkene eg kjøpte, men av ein eller anna grunn vil ikkje bileta ut av mobilen min. Eg har notert at eg skal ta med ordentleg kamera neste gong).

5 comments:

Unknown said...

Rart med det; hvordan vi velger forskjellige bøker. Men jeg vil ikke bytte bunke med deg.
Den eneste vi begge kjøpte var Philip Roths kommunist.

Bai said...

Så fint - eg vil heller ikkje bytte :)

Karin said...

Jeg kom også hjem med Det lengste svevet av Thorvald Steen, og som jeg gleder meg til å lese.

Jeg liker veldig godt Andrè Brink. Jeg har lest Før jeg glemmer, men jeg må innrømme at jeg er mest begeistret Djeveldalen og Gribbenes land.

Spectatia said...

God smak dere har, Bai og Dipso! ;-)

Ylva said...

Det var en rejäl rea! Jag rekommenderar verkligen Min mormors historia, men den finns nog inte på norska.