Sep 9, 2009

Lilla O's enquet

Lilla O ber lesarane sine fortelje om bøker som
  1. fick dig att skratta: For ikkje lenge sidan las eg Agnes Ravatn si bok, Veke 53. Her møter vi Georg Ulveset, ein av dei mange middelaldrande norsklærarane i norsk litteratur. Han er ikkje fornøgd med livet sitt, og startar friskt med å drikke seg full på sprit frå naboen sitt barskap, gå full på jobb og bli sendt heim av rektor etter at han har skrive "Marie Hamsun er lesbisk" på tavla. Og slik fortsetter det. Ei herleg bok med mykje alvor innimellom all humoren.
  2. fick dig att gråta: Eg er ikkje av den lettrørte typen, så eg tok meg sjølv faktisk i å bli overraska då eg kjendte klumpen i halsen medan eg las Aina Bassos Ingen må vite. Det er noko av det sterkaste eg har lese.
  3. gjorde dig riktigt arg: Meg eier ingen av Åsa Linderborg provoserer meg, fordi eg synest det er så vondt å tenke på alle dei ungane som har det slik som henne, som ingen ser.
  4. fick dig att vilja besöka platsen där den utspelades: Eg får alltid lyst til å reise til New York når eg les om New York, så Siri Hustvedts Det jeg elsket er ei slik bok.
  5. handlar om en historisk tid som du tycker om: Cora Sandel si Alberte og frihete gir meg lyst til å reise til Paris på 20-talet og leve saman med bohemen. Dersom eg skulle velgje ei tid eg kunne oppleve, var det Paris på 20-talet. Det er vel heller lite sannsynleg at eg ville ha møtt nokon av dei spennande folka, dei som stod bak alle -ismene, men likevel, det var der eg skulle vore.
  6. du ångrar att du läste ut: Anne B. Ragdes Berlinerpoplene er kanskje noko av det plattaste og tåpelegaste eg har lese. Boka er full av flate figurar, det er nesten som teikneseriefigurar i romanform. Men eg måtte jo finne ut kva som var greia. Tv-serien var forøvrig langt betre.
  7. finns i dina tankar trots att det var länge sedan du läste den: Morgon og kveld av Jon Fosse er ei slik bok som aldri riktig slipper taket. Eg trur eg må lese ho ein gong til, snart.
  8. har väntat i bokhyllan riktigt länge. Ulysses av James Joyce blei kåra til verdas mest ulesne klassikar. Og eg har ho i hylla, eg og. Eg har tenkt å lese ho, eg og...
  9. du inte förstår att så många tycker om: Tusen strålende soler av Kahled Hosseini ga eg opp. Det er det kvalmaste og mest klisjefyllte språket eg har lese på lenge. Definitivt ei oppskrytt bok.
  10. du tycker att alla ska läsa: Det siste året har eg gitt bort tre eksemplarer av Simon Strangers Mnem. Det er verkeleg ei bok som er verdt å lese.

3 comments:

Lilla O said...

Mnem låter som en bra bok. Det var kul att läsa dina svar!

Ingrid said...

Nu har jag antecknat, och antecknat- flera boktips har jag fått nu från dig. Agnes Ravatns bok skulle jag gärna vilja läsa- och Mnem måste jag också "kolla upp". Dags att kika in hos Adlibris för att se vad de kan ha i lager!

Bai said...

Ja, Mnmem er absolutt verdt å lese!