Apr 14, 2010

And the winner is....

Tusen takk for så mange hyggelege gratulasjonar på innlegg nummer 200! Det har vore veldig hyggleg å lese denne veka.

Eg har nummerert gratulasjonane i den rekkefølgjen dei kom inn, frå 1-19 og trekt ut ein vinnar. Også har eg brukt litt tid på å fikle utan å få til å ta skjermbilete av random-nummer-generatoren. Eg har fått til å kopiere og lime inn, men av ein eller anna merkeleg grunn blir 19-talet erstatta med 100. Men vinnartalet er riktig, så de får ta denne kvasidokumentasjonen for det han er:

True Random Number Generator 6 Powered by RANDOM.ORG

Kommentar nr. 6 blei skrive av Frk. Badegakk! Gratulerer!

Eg tek kontakt så fikser vi forsending! Det er kjekt å sende Når du ser meg til nokon som ikkje har lese Hustvedt. Då får eg jo misjonert litt for ein favorittforfattar, og ingenting er vel morsommare?

1 comment:

Frk.Badegakk said...

Neeeeeeeei så gøy!!!!! *lykkelig*